Monday, 23 May 2011

bahagia..

tgah bhgia kot..harap kbhagian akan mnemani hidupku sllu.. huhu.

xmau..xmau..xmau...

walau apa pun yg terjadi!!!aku xmau!! abgggg..b xnak lah...nak buat mcm mne nie..huhu.. jom lari jom..haha. (gurau jek lah) tekanan lah!stres!

risik???

alaa..mum!!! tlong lah...jgn lah..huh..kau lebih memahami apa yg aku ingin kan..tlong lah mak jgn sruh dorg dtg lagi...sruh lah cari yang lain..lg pun msih muda lagi lah..banyak lagi yang harus dipelajari...  xkan mau kawin dgn orang yang aku xknal 2..huhh..beri lah msa lg.. lagi pun ari 2 mak dah janji xkan paksa apa2 dalam soal jdoh nie..jadi kptusan di tangan mak..xmau lah..muda lagi..

happy!!

ari nie mmg happy..dapat join wat bbq dgn fmly dia..smua sporting..best sgnt! knangan terindah... 

Saturday, 23 April 2011

*KENANGAN TERINDAH DENGAN SI DIA*


KAT PANTAI..




HA NIE NAMA KITAORG DAH SIAP!!

                  
NIE  DIA HANTAR SAYA BALIK!!


NIE MASA RAYA!!





YANG NIE KITAORG PEGI TAMAN PERMAINAN..
PEGI EXCERCISE!! BEST SANGAT!

                NIE MASA RAYA....  



                                       
                   
YANG NIE KITAORG PEGI MANDI AIR TERJUN

PEGI JOM HEBOH!!







NIE BEFDAY MA DIA...
NIE MALAM TAHUN BARU!




NEW  YEAR!




MASA RAYA KOT

NIE DIA HANTAR SAYA PEGI AIRPOT.. NAK BLIK SABAH!








KAT TELUK CEMPEDAK
NIE DIA EDIT...DIA MMG RAJIN DIT GAMBAR..










DIA YANG EDIT JUGAK..
NIE AKU EDIT..






AKU EDIT
       


                   AKU YANG EDIT JUGAK..





    NIE AKU BARU SAMPAI DARI K.L







    AKU BARU SAMPAI DARI K.L... LEPAK JAP.
    BARU SAMPAI DR K.L...

    TINGGAL KENANGAN

    pic nie masa raya tahun lalu..mmg bahagia sangat lah masa nie sebab dapat raya dengan org yang aku sayang..nie lah pic aku dengan orang aku paling sayang!!! tapi sekarang x dah.. die dah xsayang aku dah.. die dah cari orang lain gantikan tempat aku dihati dia..mungkin silap aku jugak kot..xpandai nak jaga hati n persaan dia..mungkin silap aku jugak permainkan dia waktu mula-mula kenal dulu..dan sekarang aku dah kene balik! padan muka!